. Het is niet ideaal vijf weken

Discussions générales sur la saga Mario Kart.

. Het is niet ideaal vijf weken

Messagepar lasky1994 » Lun 14 Jan 2019, 07:13

Van de zonneschijn in Portugal tot het dieptepunt van een winderige dag in een Nike Air Max Tavas Mujer grauw Londen. Na 90 mijl gelopen te hebben in de zeven dagen dat ik in het 2:09 trainingskamp was, is het misschien niet zo verwonderlijk dat mijn benen gisteren blijkbaar een beetje Nike Air Max Tavas Donna protesteerden. Ik ben meer dan gewend dat de laatste paar kilometer van een niet-lange, lange vlucht een afschuwelijk gevoel krijgen, maar als je niet Asics Gel Lyte 3 Damen kunt geloven hoe lang de kilometer drie lijkt, is er absoluut iets mis. Het feit dat mijn cirkelvormige route, tegen alle logica in leek, helemaal tegen een brute tegenwind in te Nike Roshe Run Donna gaan, hielp niet. 21 mijl progressief werd 17-uitgelekt, met enkele stops voor aanvallen van zelfmedelijden. Het is niet ideaal vijf weken voor Londen, maar er is volgend weekend weer tijd voor een andere, eerder kalme, 20+ run, dus ik zal het moeten afleggen en verder gaan.

Hoe dan ook, de PB-held van gisteren was mijn vijfjarige -Adidas Superstar Femme Fleur die haar PB met bijna 30 seconden brak bij junior parkrun en haar zus (drie jaar ouder) versloeg op de koop toe. Fantastisch voor haar, als het niet zo fantastisch is voor broer of Asics Gel Lyte 3 Femme zus harmonie ...

Dus aan jou. Hoe pak je jezelf op na een slechte lange run in marathontraining? Duurt het door je hoofd of ben je goed in beweging, in een Nike Air Max 1 Womens sneller tempo, verder? Deel zoals altijd uw beste tips, uw triomfen en uw ellende onder de streep.
lasky1994

Message(s) : 2041
MP: Contacter

Retour vers Mario Kart en général