Mario Kart WII : marrant au début seulement

Discussions générales (non liées au Time Trial) sur MKWii.

Mario Kart WII : marrant au début seulement

Messagepar Lel 06 » Sam 03 Mai 2014, 11:23

Bonjour !

Je suis là pour vous parler des problèmes que j'ai fréquemment rencontré en jouant à ce jeu.

Image

1. Trop de hasard :
Ce jeu est extrêmement hasardeux; je trouve que les objets sont trop important contrairement à d'autre opus de la série. Trop nombreuses sont les fois où le classement est totalement chamboulé suite à une multitude d'objet à un point où j'ai fini par associé la chance et la course. De plus qu'en mode online, c'est très rageant d'être dans un groupe de faible et de perdre des centaines de points courses à cause de ça ! :x

2. Connexion pratiquement nul :
La connexion au réseau et d'une qualité qui laisse souvent à désiré; tout d'abord, il y a le lag. Lorsque vous êtes 10, 11, ou 12, li y en a toute les 10 ou 20 secondes parfois ! Après vient une autre conséquence; le fameux messages qui à dû faire rager tout le monde une fois dans ça vie, le message : "La Connexion avec les autres joueurs a été interrompu.". Il y a des fois où ce n'est pas grave car vous êtes dans un petit groupe ou dans un groupe de fort mais à 6 ou 7 dans un groupe de moyen, ça fait déjà une centaine de points perdus ou presque alors imaginez dans un groupe de 12 faible ! Puis les fausses accusations de triches ! En plus qu'il n'y aura plus de réseau à partir du 20 mai (comme par hasard 10 jours avant la sortie de Mario Kart 8; certainement pour faire de la place dans le serveur). :evil:

3. La triches dans les classement :
C'est vraiment très énervant de voir un gars qui a fait un code triche alors qu'on voulait voir les vrais temps ! En revanche, pour les classements concours, la triche ne reste pas ! :x

4. L'inégalité kart / moto :
L'inégalité kart / moto est trop grande à cause de la roue arrière. :x

5. Faire tout ce qu'on veut en ligne :
Mis appârt que le pseudo "Hitler" est interdit, on peut faire tout ce qu'on veut ! Ce qui fait qu'une fois j'ai croisé quelqu'un qui comme pseudo avait "
Spoiler :
I Fuck You
" et qui s'était mis un point pour s'en prendre à celui qui avait le plus de point (c'était moi) et lui en faire perdre au max !!!
:twisted: :twisted: :twisted:

6. L'amitié devient concurrence :
Il y a longtemps, j'étais heureux d'avoir ce jeu mais qu'en on devient fort, jouer amicalement devient concurrence et ce jeu devient très rageant ! :oops:

Mais il y a aussi quelque bon point !

Le hasard peut rendre ce jeu parfois marrant avec des amis et il a une bonne durée de vie ! :D
Dernière édition par Lel 06 le Sam 03 Mai 2014, 14:33, édité 1 fois.
On dit que le chien est la meilleur ami de l'homme, moi je dis que Google Traduction est le meilleur ami de l'élève.

MP pour savoir mon code-ami.
Lel 06

Message(s) : 81
MP: Contacter

Re: Mario Kart WII : marrant au début seulement

Messagepar mariofanc » Sam 03 Mai 2014, 12:14

5: Je crois que les gros mots ne marche pas (comme sur la 3ds)!
2: Un peu d'accord même si ça dépend (si c'est une connexion wep, la connexion est pourri et je pense que toi aussi tu as une connexion wep)

Sinon ça va je suis d'accord.
Mktrial.fr stats:
Général : 8ème
MK64 :
MKSC : 6ème
MKDD : 32ème
MKDS : 29ème
MKW : 17ème
MK7 : 4ème
MK8 :

MV ID 3ds: lgmeur
MV ID WII U: Leo_MKU
mariofanc

Message(s) : 161

Messagepar Lel 06 » Sam 03 Mai 2014, 14:24

Si les gros mots ça ne marche plus maintenant alors c'est qu'il y a peut - être eu une mise à jour et pour la clé, j'en ai aucune idée mais mes parents doivent le savoir à mon avis.
On dit que le chien est la meilleur ami de l'homme, moi je dis que Google Traduction est le meilleur ami de l'élève.

Lel 06

Messagepar abes » Sam 10 Mai 2014, 14:20

Suffit de mettre un caractère spécial et le mot passe.. :x

Sinon je pense que la connexion vient de chez toi car le online de ce Jeu est plutôt correct malgré quelques latences, c'est vrai.
Reprendre sa liberté de gameur sans intermédiaire.. Anciennement ACRØ / AF - MK8 -MK7 - MKW - MKDS - MKDD.
abes

Message(s) : 221

Messagepar mariofanc » Sam 10 Mai 2014, 21:50

abes a écrit:Suffit de mettre un caractère spécial et le mot passe.. :x

Ouais c'est le problème des pseudos sur console nintendo.

Il y a même des caractères spéciaux carrément identiques a des lettres (si vous cherchez dans les caractères spéciaux 3ds vous verez un O identique a touts les O) D'après ce qui est marqué sur le manuel, il y à des mise a jours qui se déclenche pendant que vous utilisez votre 3ds (normalement) qui ajoute ainsi + de gros mots auquzels on peut pas écrire (en ce moment, touts les gros mots ne marche pas) sauf si il y a des caractère spéciaux.
Si le nom du mii contient un gros mot, seul l'utilisateur de la 3ds peut voir le gros mot, les autres utilisateurs (mode en ligne/Echange de mii local/Echange de mii via qr code/Posts miiverse/Personnes recontrés via streetpass/Amis de liste d'amis) ne peuvent pas voir les gros mots de celui qui a fait le mii.

En esperant vous avoir aidé :D
Mktrial.fr stats:
Général : 8ème
MK64 :
MKSC : 6ème
MKDD : 32ème
MKDS : 29ème
MKW : 17ème
MK7 : 4ème
MK8 :

MV ID 3ds: lgmeur
MV ID WII U: Leo_MKU
mariofanc

Message(s) : 161

Messagepar Lel 06 » Mar 13 Mai 2014, 20:17

Ok ! Merci ! :) :) :)

Lel 06

Messagepar bgalex » Mar 01 Juil 2014, 17:18

D'accord avec toi quand tu es 1er et que tu termine dernier en te prenant 5 ou 6 truc a la fois et que tu perd une centaine de points mais je trouve que sa ne lague pas trop et rare les fois ou j'ai vu " la connexion avec les autres joueyr a été interrompue " ceci doit venir de chez toi ou est ta wii il ne doit pas avoir beaucoup de connexion wi-fi
3ds = 3496-9821-1281 si vous le prenez dîtes-moi quel est le votre en mp je me connect souvent :mrgreen:
général : 47ème
mk7 : 31ème
mkwii : 31ème
mkds : 46ème
bgalex

Message(s) : 100

Jerseys From China

Messagepar yuguhun » Mar 05 Déc 2017, 03:30

Shields was three years into a four-year, $39 million deal signed in 2014.

GREEN BAY, Wis. (AP) — The Green Bay Packers have released cornerback Sam Shields,cheap jerseys elite, who was never cleared from the concussion protocol after getting hurt in the season opener.
His injury in the opener at Jacksonville left the Packers with a big hole in the secondary. It forced second-year players Damarious Randall, Quinten Rollins and LaDarius Gunter to move up the depth chart and assume more responsibility.
Randall and Rollins also missed some time with various injuries at cornerback, compounding problems on a leaky pass defense.
A seven-year veteran,Jerseys NFL Wholesale, Shields joined the Packers as an undrafted free agent out of Miami in 2010. He played in 80 regular-season games,Wholesale Jerseys Store, having entered the 2016 season as Green Bay's top cornerback.
Shields said he was released on Instagram on Tuesday morning,Cheap Jerseys Free Shipping. The Packers announced the move later in the day.
In a series of phrases attached to hashtags on Instagram, Shields said,China Jerseys, "I was getting better" and "At least let me retire from the Pack."
yuguhun

Message(s) : 6980

Messagepar angle » Mer 14 Mars 2018, 12:01

Human creatures produce the instinctive fear money and precisely what lies forward, thus, they seek out to anticipate it with all the online tarot playing cards reading. That will fear paralyze a lot of, thinking doomsday imagined processes involving misfortunes besides worse, annihilation for the human combat. www.1stnewsnow.com
For ages We've established these kind of massive generalized web directories and gotten some good results with the puppy. I like the very idea of adding 20 or perhaps 30 individuals to your number and even though doing consequently having a number of stuff to help you send to them. The troubles is of which without segmentation on this list you are kind linked with shouting for the very large group along with struggling for you to single just about any group out very well. www.simplynewsmedia.com
For these individuals, this is the most suitable time while using family like the calendar year and functional knowledge various other destinations where they may relax and luxuriate in various activities to do. The wonderful thing can be this southeast Ak salmon deep sea fishing locations can even be among this specific recommended places should you be to have a vacation and have an enjoyable time because of their families. www.cybernewsconnect.com
Story flash: organization accountants using Sydney do you have to guide fledgling company managers. Old story? It is often, but number of company managers and enterprisers take this advice. It is vital to commence an enterprise and come across off from the right foot possibly even. At moreover, firm stomach muscles start, make sounds business decisions-even before commencing your exclusive business or perhaps enterprise. www.enewscoast.com
Gone are the days whereby men gotten it easy through the fashion crew. The interval when men could just end up in gear in the morning, grab virtually any old outfits and grow for the merry strategy has long since removed. And probably the most difficult responsibilities of fashion created for men comes up in selecting the most appropriate kind linked with mens boots to get. www.1stnewslink.com
Are anyone looking to discover the great gift for under a shower area along with tired with the same kind of gifts as an alternative to having virtually any luck finding a worry that the two this parents with the baby will love or help. While everyone is looking to get the cute with the usual shower gifts you could start to surprise these individuals with a worry that is sensible and stylish and locate them some form of Kalencom Diaper Scenario. www.babyessay.com
If you may have a comparative or friend that will be obtaining girl twins babies, then you may be planning to help you host young children shower for the puppy. If this could be the scenario, then you really should focus using finding ideas with your shower. There are lots of things that you have got to put together to create the bathe roaring good results. www.vipbabycommunity.com
Are you among the list of people whom definitely are generally highly desperate to get safety goods for babies which could make life easier intended for you as some form of parent? There are generally various newborn safe routines supplies which shall be offering the best quality product besides service to shield your baby at your house items similar to doors, electronic items and a lot of other. www.1stbabyhut.com
In most cases hard to learn what labor should maybe be doing inside their first thirty day period. Well, here's a shorter account of much of the things which a baby should be doing and many the stuff a baby is likely to do just after their principal month. www.mybabyparlor.com
When getting a baby newborn carriage in most cases good to never forget that you just besides need to settle with a lounge easy chair that suits your newborns needs nevertheless fits into your self along with meets all your family members needs as adequately. Different criteria of existing will shape features you may be looking created for. www.vipbabyzone.com
Like muscles development, power lifting is not a longer some form of rare game think it’s wonderful was about ten years ago. As a pursuit, power strength training has survived an occasion of misconception and biased within just - enjoy, to certainly be a popular interest. But the majority of folks cannot come up with a distinction involving muscle growth and electric power lifting. Power lifting is often as ancient how it is unusal. www.urbansportsavenue.com
Track besides field is between the most favourite events for the Olympics. With a yearly time frame, old data are chipped and brand spanking new narratives emerge within this particular exciting besides ever altering sport. What exactly is your heritage involving managing course? This is usually a long story dating back to to this specific athletic online games of first Greece. www.frontsportsbox.com
Children have confronted a many sports at the young years at instructional classes. Trying many sports makes it possible for those to learn where by simply their good points and hobbies lie. Having said that, the collection of sports encouraged is almost never comprehensive besides children will not be really getting the opportunity to try just about everything, www.eversportscenter.com
Extreme sports are the rage since entry for the new centuries. They was free interval hobbies involving any select portion of down and dirty level fans, but critical sports have raised in elegance with a great deal of fans world-wide. The often implies several assembled sports which will originally are frequently hobbies professional skateboarding, www.thinksportscity.com
If you need a reasonably cut-throat team interest, then you could be hard pressed to get one a great deal more competitive compared to extreme paintball. Participants are frequently broken throughout teams along with don a new paintball field to perform something out and about beat scenarios besides eliminate your opponents so that you can win the feeling. www.bestsportsfactory.com
It is often common to learn many pursuits enthusiastic obtaining too troubled and considering getting straight into your true activities or figure out workout directly that many perform nominal warming available exercises the slightest bit. This normally generated larger probabilities involving unnecessary pursuits injuries similar to sprains, www.1stsportshut.com
If you are a man or woman who does nothing throughout the day so you commence for you to play golf you should start benefiting from other exercise beyond the sport you will be trying to help you play. If you're already fit and healthy then more even be perusing this article. www.wesportsportal.com
Boxing generally is a sport that's around subsequently. A boxing go with involves a pair of players, usually men, who deal with 1 yet another in some form of battle linked with fists besides speed until eventually finally either no less than one is pulled out as well as till your set number of fighting rounds happens to be completed. www.1stsportsstreet.com
Both normal and prepare locomotive skills will never develop in auto-pilot, it ought to be given a possibility and time for you to practice. Taking running especially, children often tend to run around well over walking whenever they were fresh new, as in comparison to more exclusive locomotive knowledge like dazzling, www.topsportsspot.com
Sports which include soccer are able to boost well over just versions athletic electrical power. They difficult task your possibility to regulate sensations, think delightfully and develop decisions. A lot of people increase versions Emotional, True and Wise or EPIQ success. www.supersportsbay.com
Duty Cost-free shopping is often somewhat selected in our travels. Specially since things we spend on there are frequently tax besides duty cost-free. For several, vacations would not be conclude without shopping wherever besides whenever you'll find stores about in the community or host to their journeying. www.travelshelter.com
Today, you'll find different homeowners which accommodate folks that need medical, and almost any differs through the services that they furnish and the number of people that they handle. Depending in this particular, the standard cost related to every one of these different homes is additionally different. www.homeimprovementempire.com
A number of people have found out the a number of major house types using Feng Shui. Yet here are a couple major misconceptions precisely precisely just they have an impact on your occupants inside room whom dwell or complete the task inside. This file highlights your concerns besides experiences as being a while doctor. www.homeimprovementgarage.com
What's a distinct segment Business? "Put your current complete ovum available jointly basket and then watch of which basket amazingly carefully" - Generally is a popular idiom that were refurbished in addition to being used with the favorite entrepreneur Warren Buffet. In most cases hard for several to accomplish this with your risks anxious. www.urbanbusinessnews.com
Anyone functioning knows that will there'll always be inevitable slowdowns; times while customers cease to exist, sales decline, and total activity garden storage sheds off. No matter if it generally is a seasonal slowdown or possibly a general fiscal diminish, www.todaybusinessjournal.com
It's vital to recollect of which in turn with distinctive thoughts or a well put into practice plan receiving best ENGLAND tracker mortgage is not really a critical difficulty. Once make sure you finance this specific buying involving ones house that features a mortgage, it's very essential that you fully grasp a variety of terms besides conditions put on the different kinds of mortgage. www.hitfinancebase.com
When this specific circumstances incorporate arisen that need you to have the absolute ideal UK property loan charge, choose a number of primary study in your case. This is really because what's offered via the world wide web is usually a bare value breasts involving great data when you have to organize a terrific rate. www.frontfinancebox.com
You ought to remember with the application of some distinctive thinking getting a superb mortgages mortgage is an outstanding serious throbbing frustration. You need to make sure that you already know the a number of house mortgage loan products plus the direction they will often have an impact on anyone because by any means mortgage you opt will comply with you for under a long period of time. www.technofinancecafe.com
Planning could be the first and also a vey critical step created for starting a new profitable organization. Business Starting lays lessen step-by-step treatment with which could functionality. It can be recognized becoming a vey critical step through the successful running for the business as being a well planed organization carefully scans every one of the possible leads and problems. www.vipfinancecommunity.com
Thousands involving seniors over Britain may be putting on their own under moot financial require, a new amount of figures demonstrates. In seek conducted as a result of London Instructional classes of Economics (LSE) while using British Gas/Help this specific Aged Three way partnership, www.efinancedistrict.com
angle

Message(s) : 42

Suivant

Retour vers Discussions générales